Zawsze zadaję sobie to samo pytania : ,, Co ja takiego zrobiłam? '' , ,,Dlaczego on mi się tak odpłaca ? '' . Tydzień temu zarwał ze mną chłopak ! Niestety nie miał na tyle odwagi , żeby zrobić to osobiście , tylko wysłał mi głupiego Sms'a . ''Hejka. To już koniec. Byłem z tobą tylko dla kasy . Nara .'' Wiedziałam o tym , że był ze mną dla kasy , ale żeby zrobić to przez sms'a . To już jest szok . Ale gdzieś w głębi serca go kochałam !
***
Wstałam dzisiaj o 11:00. Zwlekłam się leniwie z łóżka i poszłam do toalety zrobić poranne rzeczy . Ubrałam moją ulubiona bluzkę z flagę USA , a do tego niebieskie rurki i białe conversy . Spojrzałam na telefon . Był SMS od mojej przyjaciółki : '' Hejka . Spotkajmy się w parku o 13:00. Odp.'' Odpisałam jej , że nie ma sprawy . Zobaczyłam na zegarek była 11:45 . Dzisiaj mam na szczęście wolne. Zjadałam śniadanie i postanowiłam , że już wyjdę bo wstąpię sobie jeszcze po kawę.
Weszłam do Starbuksa i zamówiłam jedna kawę na wynos.Po odebraniu mojej cieplutkiego napoju ruszyłam w stronę mojego spotkania z [ I . T . P ] . Usiadałam na naszej ulubionej ławce i zaczęłam wypatrywać moją siostrzyczkę . Nagle ktoś koło mnie usiadł. Przyjrzałam mu się i wydawał się znajomo . Miał blond włosy z czarnymi pasemkami . Chyba farbowane . Oczy miał koloru niebieskiego jak dobrze dostrzegłam . Naprawdę spodobał mi się . Po mojej twarzy zaczęły spływać łzy , ponieważ on przypominał mojego byłego. Nie powiem , że to źle , ale tak jakoś mnie to zabolało .
- Przepraszam za to ! - powiedziałam przepraszająco .
- Nie ma sprawy . Chłopak ? - zapytał ukazując rząd śnieżnobiałych zębów.
- Niestety tak . Dzisiaj rano zerwał ze mną przez sms'a . Powiedział , że był ze mną tylko dla kasy . - odpowiedziałam ścierając kolejną łzę .
- Jeżeli on zerwał z tobą to jest idiotą . Na prawdę ? Z taką ładną dziewczyną . - powiedział ocierając ci łzę.
- Dziękuje . - dodałam .
- A tak po za tym jestem Niall . A ty jeżeli mogę wiedzieć ? - zapytała uśmiechając się,
- [ T. I ]. - odparłam .
- Masz może czas ? Teraz . - zapytał z nadzieją .
- Myślę , że tak bo jest już 14:00 a mojej przyjaciółki nie ma . Więc czemu nie . - odpowiedziałam zerkając na telefon .
- To może się przejdziemy ? - zaproponował Niall .
- Tak . Chętnie . - odpowiedziałam .
Chodziliśmy do o koła parku ze około dwóch godzin . Wygupialiśmy się z Horanem bo tak miał na nazwisko. Bardzo go polubiłam . Można tak powiedzieć , że to chyba miłość od pierwszego wejrzenia , ale nie chcę wyjść na idiotkę więc mu na razie tego nie powiem . Może kiedyś . W pewnym momencie zrobiło mi się zimno . Niall to zauważył więc zdjął ze siebie kurkę i położył mi ją na moje barki . Romantyczny z niego mężczyzna. Lubię takich . Heheheh . W pewnym momencie Nialler stanął.
- Słuchaj [T.I] muszę ci coś powiedzieć . Wiem , że znamy się dopiero parę godzin. Ale ... ale ja cię KOCHAM . To jest miłość od pierwszego wejrzenie . Ja wiem , że możesz tego nie od wzajęmnić bo rzucił cie nie dawno chłopak . Ale ja z tobą tak nie postąpię . Na prawdę cię KOCHAM . Uwierz mi . - powiedział kącząc swój monolog .
Nie wiedziałam co mam zrobić . Przecież ja przed chwilą o tym marzyłam . Jeszcze nigdy nikt mi nic takiego nie powiedział . Ja tak samo go kocham . Chłopak chciał już odchodzić , ale złapałam go za rękę .
- Słuchaj wiem , o tym że ... - nie dokończył bo jego śliczne malinowe usta zatkałam moimi . Po chwili się oderwaliśmy.
- A czy taka odpowiedź wystarczy ? - zapytałam uśmiechnięta .
- Oczywiście , że tak . - odpowiedział uśmiechnięty .
Po chwili patrzeliśmy sobie w oczy i znowu się pocałowaliśmy .
Od tego momentu minęło już 4 miesiące . Jesteśmy z Niall'em bardzo szczęśliwi . A jego przyjaciele mnie zakceptowali i już nie długo razem z nimi wyjeżdżam w trasę . W każdej wolnej chwili razem z Niall'em przychodzimy w to samo miejsce po wspominać .
Mam nadzieję , że wam się spodobał . Mi się on kompletnie nie podoba , ale wstawiłam ,żebyście się cieszyli .Następny nie wiem kiedy bo mam taki zastój , że to masakra .
CZEKAM NA KOMENTARZE .
Super !!! Mi się podoba. Boski ;)
OdpowiedzUsuńAaaaawww jakie słoodkie. Ehh dał jej swoja kurtke ...Też chcę ;)
OdpowiedzUsuńSłodziak ;D
Ehh uwielbiam Happy Endy ;D
Czekam na kolejny Bealla♥
___________________________
http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/