Imagin z Zayn'em :
You've read the books,
You've watched the shows,
What's the best way no one knows, yeah,
Meditate, get hypnotized.
Anything to take it from your mind.
But it won't go
You're doing all these things out of desperation,
oooohh waooohh
You're going through six degrees of separation.
Ye hit the drink, you take a toke
Watch the past go up in smoke, yeah
Fake a smile, yeah, lie and say that,
You're better now than ever, and your life's okay
Well it's not. No
You're doing all these things out of desperation,
Ohhh ohhh,
You're goin' through six degrees of separation.
You've watched the shows,
What's the best way no one knows, yeah,
Meditate, get hypnotized.
Anything to take it from your mind.
But it won't go
You're doing all these things out of desperation,
oooohh waooohh
You're going through six degrees of separation.
Ye hit the drink, you take a toke
Watch the past go up in smoke, yeah
Fake a smile, yeah, lie and say that,
You're better now than ever, and your life's okay
Well it's not. No
You're doing all these things out of desperation,
Ohhh ohhh,
You're goin' through six degrees of separation.
Czy tak właśnie to wszystko miało być ? Czy ja na niego zasługuję ? Przecież ja jestem zwykłą dziewczyną , która nic nie ma ! On jest słodkim bad boy'em , a ja kobietką , która chodzi na jakieś gówniane studia i myśli , że będzie pracować jako prawniczka . Hahaha . Głupie marzenia. Ale on mówi , że one się spełnią tak jak z nim było. Kochamy się i chyba to jest najważniejsze w związkach. Prawdziwa miłość ! Ufamy sobie bardzo. Nigdy nie zawiodłam jego zaufania , a on mojego. Ale czasem się zastanawiam czemu to on mnie wybrał . Przecież jest pełno takich dziewczyn jak ja ! Ale powinnam się z tego cieszyć , a nie jeszcze narzekać. Jesteśmy już , ze sobą rok . A pamiętam to jak by to było wczoraj . Stało to się tak...
***
-Pamiętaj [T.I] , żeby nie spóźnić się na zajęcia ! - krzyknęła mama z kuchni .
- Tak wiem ! Zaraz po pracy idę prosto na zajęcia . - odpowiedziałam ubierając buty i kurtkę .
- No , no ja myślę . Paa trzymaj się . A dzisiaj wieczór spędzasz sama bo ja mam spotkanie ! - dodała mamusia .
- Aha dobra . Pa ja lecę bo się spóźnię do pracy . - odparłam zamykając drzwi .
Zaczęłam podążać w stronę mojego celu . Czyli Starbucks. Tak pracuję tam jako kelnerka . Chociaż moja mama jest szefem firmy , ale nie chcę być od niej zależna. Chcę sama siebie utrzymać ! Takie jest moje postanowienie i koniec kropka. Do kawiarenki doszłam w 25 minut . No i tak zaczęłam moją pracę .
Właśnie zaczęli się schodzić ludzie. Zaczęłam podchodzić po zamówienia. Gdy tak chodziłam zaciekawił mnie jeden chłopak , który cały czas się na mnie patrzał . Trochę mnie to krępowało nie powiem . Ale ja też cały czas na niego zerkałam w wolnych chwilach. Postanowiłam , że do niego podejdę .
- Dzień dobry ! Słucham w czym mogę pomóc ? - zapytałam się grzecznie .
- Hej . Poproszę jedną małą kawę . - odpowiedział ukazując rząd śnieżno białych ząbków .
- Zaraz podam . - dodałam odchodząc .
Poszłam po kawę i już po chwili znalazłam się znowu koło niego .
- Proszę bardzo . Ejj czy ty przypadkiem nie jesteś Zayn Malik ? - zapytałam podając mu kawę .
- Dziękuje ! Taaak . Ale proszę nie krzycz . Nie chcę , żeby mnie zauważyli . - odpowiedział błagalnie .
- Spoczko . Ja nie jestem nawet waszą fanką . Nie kręci mnie wasza muzyka . - powiedziałam prosto mu w twarz .
Dopiero po chwili skapnęłam się co ja tak właściwie zrobiłam ! Jaka ja jestem głupia !
- Nie to nie miało tak być ... jaa cię przepraszam . Słuchaj za 20 minut mam koniec jak będziesz chciał to możemy się gdzieś przejść ! Co ty na to ? - zapytałam błagalnie .
- W sumie mam czas . A tak wogóle to się na ciebie nie obraziłem ! Tak sądziłem , że nie jesteś naszą fanką.- odpowiedział cwaniacko .
- Hehehe . Jak ty dobrze znasz ludzi . Dobra to ja idę się przebrać i możemy lecieć . - dodałam odchodząc.
Poszłam się przebrać . Postanowiłam , że dzisiaj nie pójdę na zajęcia . Jeden raz się nic nie stanie . Oby . A tak po za tym to dla niego warto ryzykować ! Ja się chyba w nim zakochałam . On jest cudowny ! Ten jego uśmiech , oczy wogóle wszystko ! To jest chyba miłość od pierwszego wejrzenia . Ale nie chcę nic mówić bo jeszcze wyjdę na idiotkę . Po przebraniu się zjawiłam się koło niego . Uzgodniliśmy , że pójdziemy się przejść do parku .
***
- Mam nadzieję , że nie zabieram ci czasu , lub coś innego ? - zapytał się Zayn .
- Niee . Nic nie mam do roboty . - odpowiedziałam . No po za tym zajęć . - pomyślałam .
- No to fajnie . Wiesz co fajnie mi się z tobą rozmawia . Wiem , że znamy się dopiero parę godzin . Ale ja chyba ... chyba ... się w tobie ... zakochałem ! - powiedział , a wręcz wykrzyczał .
Nie wiedziałam co mam powiedzieć . Przecież on mi wyznał , że mnie kocha . Ale pytanie jest w tym czy ja go kocham ?? Oczywiście , że tak ! Stałam tam jak słup . Widziałam , że Zayn zrobił smutną minę i już po powoli odchodził . W końcu się otrzęsłam i zaczęłam biec i go wołać .
- Zayn ! Zayn ! Zayn ! Czekaj ! - powiedziałam biegnąc do niego .
- Ja wiem o tym , że się ośmieszyłem i za to bardzo przepraszam. Rozumiem , że nie czujesz tego samego . - dodał smutny ze łzami w oczach .
- Ale to co powiedziałeś nie było śmieszne . Bo ja czuje to samo . To jest MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA ! - powiedziałam szczęśliwa .
- To znaczy , że się zgadzasz żebyś została moją dziewczyną ? - zapytał z nadzieją .
- A czy taka odpowiedź wystarczy . - powiedziałam składając na jego ustach pocałunek . Po chwili zaczęło padać . A my zamiast uciekać zaczęliśmy się śmiać i znowu całować .
No i tak się to wszystko zaczęło . Miejmy nadzieję , że tak pozostanie na zawsze ! .
______________________
A więc dodałam dzisiaj Imagin z Zayn'em .
Mam nadzieję , że wam się on spodoba . Oczywiście nie było dużo komentarzy i mam nadzieję , że to się zmieni .
1. A więc jeżeli nie będzie więc niż 5 komentarzy to nie będzie następnego Imagina !
2. Serdecznie zapraszam na moją stronkę : https://www.facebook.com/pages/One-Dream-One-Direction/410947942279831
3. No i na mojego TWITTERA : https://twitter.com/Olenkaa14 ROBIĘ FOLLOW BACK !!!!
No i na tyle .
PROSZĘ O ZOSTAWIENIE KOMENTARZY .
Pisz następny imagin<3
OdpowiedzUsuńDaj juz nastepny , prosze ; **
OdpowiedzUsuńPisz szybko .
OdpowiedzUsuńChcę z Harrym teraz imagina<3
OdpowiedzUsuńDaj drugą część z Louis'em:*
OdpowiedzUsuńSpokojnie . Dzisiaj chyba się pojawi . Hahaha . :**
Usuńaww super imagin ;)
OdpowiedzUsuńSUPER dawaj dalej
OdpowiedzUsuń